Depășește limitele cu paintball. Trăiește aventura și adrenalina cu SDG Paintball Galati! Scenarii paintball interesante!

1Atac
şi apărare

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Atac și apărare!

provocare jucator

Echipe: 2 echipe egale numeric

1 teren pentru fiecare echipă

Prezentarea cazului:
Echipele se află într-o misiune de recunoaștere foarte avansată pe teritoriul inamicului. Între timp, șoferul anunță că trebuie să oprească pentru că nu mai are combustibil. Rapoartele serviciului de informații spun că există 45 de galoane cu combustibil în apropiere deținute de o forță ostilă. După capturarea combustibilului lăsați o persoană în urma șoferului și încercați să părăsiți zona în viață.

Limita de timp sugerată este de 30 de minute, dar poate fi schimabtă în funcție de mărimea terenului de joc, acoperire sau jucători.

Reguli:

 

1. Se dă startul pentru ambele echipe

2. Jucătorii loviți sunt eliminați.

3. Jucătorii eliminați nu au voie prin cuvinte, gesturi sau alte intenții să indice localizarea membrilor echipei adverse.

Tactici:

 

Încearcă să supraviețuiești pe teritoriul inamicului și adu în viață combustibil. Fii cu ochii în 4!

2Elimină-l
pe căpitan!

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Elimină-l pe căpitan!

jucator pe teren

Echipe: 2 echipe egale numeric;

2 baze cu steag;

Un membru al fiecărei echipe e ales Căpitan;

Echipele sunt duse la bazele proprii;

Căpitanul este legat la capătul unei funii; celălalt capăt este legat de un obiect imobil (de exemplu un copac);

Pentru a adăuga puţin antren jocului, Căpitanul poate să nu fie legat, în schimb arma sa este legată;

Altă variantă este de a limita toţi jucătorii la a avea doar 20 bile cu vopsea, în timp ce Căpitanul poate avea un număr nelimitat de bile cu vopsea.

Limita de timp sugerată: 30 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

Căpitanul nu-şi poate desface singur funia;

Dacă se joacă varianta cu arma legată, Căpitanul îşi poate abandona arma dar nu poate folosi arma altuia.

Dacă folosiţi opţiunea cu vopsea limitată, jucătorii nu-şi pot împrumuta mingi de vopsea;

Toţi jucătorii trebuie să-şi înceapă jocul de la baza unde se află steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) şi nu pot părăsi această zonă decât atunci când jocul a început;

Jucătorii care au fost loviţi sunt eliminaţi din joc;

Jucătorii care sunt eliminaţi nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, să-şi indice orice intenţii sau localizări ale membrilor echipei adverse.

Pentru a câştiga jocul:

Eliminaţi Căpitanul echipei adverse.

Tactici:

Desemnaţi un număr corespunzător de jucători care să-l păzească pe Căpitan la baza unde se află steagul. Dacă se joacă varianta cu arma legată, acest grup trebuie să stea tot timpul cu Căpitanul. Altă tactică este de a avea toată echipa pe poziţie de apărare şi să se aştepte cealaltă echipă indiferent de cât timp ar lua. Probabil că şi ei încearcă acelaşi lucru. Echipa cu cel mai mult calm câştigă de obicei.

3Capturare
steag

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Capturare steag!

team flag

Echipe: 2 echipe egale numeric;

2 baze cu steag;

2 steaguri care să fie arborate în bazele respective.

Limita de timp sugerată: 30 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de marimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

Toţi jucătorii trebuie să înceapă jocul de la baza unde se află steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) şi nu pot părăsi această zonă decât atunci când jocul a început;

Jucătorii care au fost loviţi sunt eliminaţi din joc;

Dacă un jucător este eliminat în timp ce poartă steagul, el trebuie să lase steagul acolo unde a fost lovit sau să îl agaţe de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucător);

Jucătorii care sunt eliminaţi nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, să indice orice intenţii sau localizări ale membrilor echipei adverse;

Când un jucător poartă steagul, acesta trebuie să rămână vizibil tot timpul şi trebuie cărat în mână, legat de mână sau de gât.

Pentru a caştiga jocul:

Capturaţi steagul echipei adverse şi aduceţi-l la baza proprie.

Tactici:

Echipa trebuie împărţită astfel: o forţă defensivă, pentru a apăra steagul propriu şi o forţă ofensivă pentru a captura steagul echipei adverse şi a-l aduce în baza proprie.

Forţa ofensivă trebuie să fie mai numeroasă decât cea defensivă. Datorită acestui lucru, forţa ofensivă trebuie să acţioneze rapid şi să revină înainte ca adversarul să aibă timp să vă cucerească.

4Punere
steag

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesanre! Vezi scenariul Punere steag!

team flag

Echipe: 2 echipe egale numeric;

2 baze cu steag;

2 steaguri care să fie arborate în bazele respective;

Jucătorii au dreptul doar la câte 30 de bile cu vopsea.

Limita de timp sugerată: 30 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

 

Reguli:

Jucătorii nu-şi pot împrumuta bile cu vopsea;

Când un jucător a terminat muniţia este eliminat din joc;

Toţi jucătorii trebuie să înceapă jocul de la baza unde se află steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) şi nu pot părăsi această zonă decât atunci când jocul a început;

Jucătorii loviţi sunt eliminaţi;

Dacă un jucător este eliminat în timp ce poartă steagul, el trebuie să lase steagul acolo unde a fost lovit sau să îl agaţe de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucător);

Jucătorii care sunt eliminaţi nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, să indice orice intenţii sau localizări ale membrilor echipei adverse;

Când un jucător poartă steagul, acesta trebuie să rămână vizibil tot timpul şi trebuie cărat în mână, legat de mână sau de gât.

Jocul se va termina când purtătorul de steag înfige steagul în zona adversarului şi jucătorul este găsit curat (neîmpuşcat);

Cel puţin un arbitru trebuie să dea un semnal scurt pentru a întrerupe jocul pentru verificarea vopselei. Dacă purtătorul de steag este curat, jocul s-a terminat;

Dacă purtătorul de steag a fost lovit (împuşcat) înainte ca acesta să ajungă la baza adversă şi timpul nu a expirat în timpul verificării, judecătorul va elimina purtătorul de steag şi va muta steagul în afara bazei (în direcţia din care a venit) şi jocul continuă.

Pentru a câştiga jocul:

Înfigeţi steagul în baza adversă.

Tactici:

Cea mai bună tactică este de a sta împreună. Mişcaţi-vă continuu. Nu staţi într-un loc pentru mai mult timp. Încercaţi să împuşcaţi purtătorul lor de steag şi folosiţi-vă de agitaţia din tabăra lor.

5Salvarea
ostaticilor

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Salvarea ostaticilor!

team action

Echipe: Salvatori şi Terorişti;

Teroriştii aleg unul dintre Salvatori pentru a fi “ostatic”;

O bază unde trebuie adus “ostaticul” de către “salvatori”.

Sunt desemnate 2 arii de detenţie a “ostaticului”. Localizarea uneia dintre arii este comunicată “salvatorilor”. Teroriştii nu cunosc care dintre aceste arii a fost comunicată “salvatorilor”. Salvatorii vor fi nevoiţi să-l salveze pe “ostatic” şi să-l escorteze la Bază.

Limita de timp sugerată: 30 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

Teroriştilor le sunt oferite 5 minute avans pentru a tranporta “ostaticul” în una dintre cele două arii;

Teroriştii sunt anunţaţi şi ei de începerea jocului;

Teroriştii nu pot muta ostaticul în afara ariei alese;

“Ostaticul” nu va încerca să evadeze;

Dacă “ostaticul” este lovit, echipa care l-a lovit pierde;

“Ostaticul” trebuie să fie însoţit de cel puţin un salvator atunci când ajunge la Bază, pentru a se termina jocul;

Dacă “ostaticul” rămâne singur din oricare motiv, după ce a fost salvat, el trebuie să rămână pe loc şi să aştepte ca salvatorii să-l găsească. Poate striga după ajutor, dacă vrea;

Jucătorii care au fost loviţi, sunt eliminaţi din joc;

Jucătorii care sunt eliminaţi nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, să indice orice intenţii sau localizări ale membrilor echipei adverse.

Pentru a câştiga jocul:

Terorişti : Opriţi salvatorii în intenţia lor de a-l duce pe “ostatic” la Bază!

Salvatori: Aduceţi “ostaticul” la Bază!

Tactici:

Trebuie să localizaţi “ostaticul”, să estimaţi numărul de terorişti şi să organizaţi o ambuscadă. Trebuie salvat “ostaticul” pe cât de repede posibil şi apoi plecaţi de acolo.

6 Vânătoare
de iepure

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Vânătoarea de iepure!

winners

Iepurele (o persoană);

Vânătorii (o ceată de oameni);

Un jucător se oferă voluntar să fie iepure. Pentru a-i acorda un fel de avantaj (sunt sigur că îl va aprecia), aveţi 2 opţiuni:

1) iepurele primeşte o armă semi-automată plus un obiect pe care îl poate folosi ca scut.

2) iepurele poate avea o cantitate nelimitată de vopsea, iar Vânătorii au numai câte 20 de bile cu vopsea de fiecare jucător.

Limita de timp sugerată: 20 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

 

Reguli:

Dacă iepurele are opţiunea armă semiautomată / scut, loviturile care nimeresc scutul nu contează pentru eliminare;

Iepurele are 5 minute avans pentru a pleca în teren;

Se va da un semnal astfel încât să ştie şi iepurele când a început jocul;

Toţi Vânătorii încep în acelaşi moment şi din acelaşi loc;

Când se foloseşte opţiunea de limitare a mingilor de vopsea, dacă un Vânător rămâne fără muniţie el este eliminat din joc;

Jucătorii care au fost loviţi sunt eliminaţi din joc;

Jucătorii care sunt eliminaţi nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, să-şi indice orice intenţii sau localizări ale iepurelui.

Pentru a câştiga jocul:

Dacă eşti iepure: “TRAIEŞTE!!!”

Dacă eşti Vânător: elimină iepurele.

Tactici:

Iepure: Mişcă-te continuu. Nu sta într-un loc prea mult timp. Evită grupurile mari de vânători.

Vânători: Formaţi o linie de-a lungul terenului şi înaintaţi. Formaţi-vă câţiva jucători pe postul de “cercetaşi”. Aceştia vor trage la întâmplare către locuri de ascuns mai probabile pentru a-l scoate pe iepure afară din ascunzătoare.

Acest joc este un mod minunat de a încheia o zi de Paintball, mai ales dacă jucaţi varianta cu limitare de muniţie. Majoritatea jucătorilor preferă această variantă pentru că nu dispun de destulă muniţie pentru un joc “Capturează Steagul”. Acest lucru le dă prilejul să joace câteva jocuri, fără a-şi face probleme de muniţie.

 

7Misiune
Imposibilă

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Misiune imposibilă!

team building galati

Echipe: 2 echipe egale numeric;

2 baze cu steag.

Jucătorii au dreptul la 21 de bile cu vopsea.

Limita de timp sugerată: 30 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

Jucătorii nu au voie să-și împrumute bilele cu vopsea.

Când un jucător și-a terminat muniția, el este eliminat din joc.

Toți jucătorii trebuie să înceapă jocul de la baza steagului sau din punctul de pornire desemnat și nici un jucător nu părăsește zona doar după ce jocul a început.

Jucătorii care sunt loviți sunt eliminați.

Dacă un jucător este eliminat în timp ce poartă steagul, el trebuie să-l arunce în locul în care a fost lovit sau să-l agațe de cel mai apropiat obiect, dar nu de alt jucător.

Jucătorii care au fost eliminați, nu au voie să indice localizarea mebrilor echipei adverse prin cuvinte, gesturi sau alte intenții.

Când un jucător poartă steagul, el trebuie să fie vizibil tot timpul și steagul trebuie purtat în mână, peste umăr sau în jurul gâtului.

 

Pentru a câştiga jocul:

Capturați steagul echipei adverse și aduceți-l la baza echipei voastre.

 

Tactici:

Cea mai bună metodă e să stați împreună. Un jucător are 21 de bile cu vopsea, 2 jucători au 42 de bile cu vopsea, iar 3 jucători au 63 de bile cu vopsea, cred că ați înțeles ideea.

 

8Urmează-

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Urmează-mă!

urmeaza-ma scenariu de joc

Echipe: 2 trăgători;

 

Limita de timp sugerată: fără limită de timp.

Reguli:

 

1. Se dă cu banul pentru a vedea care jucător începe primul.

2. Cel care începe primul, va semnala o țintă și va trage. Dacă primul jucător nimerește ținta, cel de-al doilea jucător e obligat să nimerească și el. Dacă nu nimerește, primul trăgător primește 1 punct. Se continuă prin semnalarea altei ținte și se trage. Dacă primul jucător ratează ținta, cel de-al doilea jucător primește punct. Când unul dintre jucători ratează ținta, rolurile se inversează.

 

3. Primul care adună 20 de puncte este câștigător.

Tactici:

Nu există tactici, încearcă să fii mai bun decât adversarul tău!

 

9Black
Jack

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Black Jack!

black jack

Echipe: 2 echipe egale numeric;

2 baze cu steag.

Jucătorii au dreptul la 21 de bile cu vopsea.

Limita de timp sugerată: 30 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

Jucătorii nu au voie să-și împrumute bilele cu vopsea.

Când un jucător și-a terminat muniția, el este eliminat din joc.

Toți jucătorii trebuie să înceapă jocul de la baza steagului sau din punctul de pornire desemnat și nici un jucător nu părăsește zona doar după ce jocul a început.

Jucătorii care sunt loviți sunt eliminați.

Dacă un jucător este eliminat în timp ce poartă steagul, el trebuie să-l arunce în locul în care a fost lovit sau să-l agațe de cel mai apropiat obiect, dar nu de alt jucător.

Jucătorii care au fost eliminați, nu au voie să indice localizarea mebrilor echipei adverse prin cuvinte, gesturi sau alte intenții.

Când un jucător poartă steagul, el trebuie să fie vizibil tot timpul și steagul trebuie purtat în mână, peste umăr sau în jurul gâtului.

 

Pentru a câştiga jocul:

Capturați steagul echipei adverse și aduceți-l la baza echipei voastre.

 

Tactici:

 

 

10Apără-l pe
Președinte

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Apără-l pe președinte!

black jack

Echipe: 2 echipe egale numeric;

2 baze cu steag.

Jucătorii au dreptul la 21 de bile cu vopsea.

Limita de timp sugerată: 30 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

Jucătorii nu au voie să-și împrumute bilele cu vopsea.

Când un jucător și-a terminat muniția, el este eliminat din joc.

Toți jucătorii trebuie să înceapă jocul de la baza steagului sau din punctul de pornire desemnat și nici un jucător nu părăsește zona doar după ce jocul a început.

Jucătorii care sunt loviți sunt eliminați.

Dacă un jucător este eliminat în timp ce poartă steagul, el trebuie să-l arunce în locul în care a fost lovit sau să-l agațe de cel mai apropiat obiect, dar nu de alt jucător.

Jucătorii care au fost eliminați, nu au voie să indice localizarea mebrilor echipei adverse prin cuvinte, gesturi sau alte intenții.

Când un jucător poartă steagul, el trebuie să fie vizibil tot timpul și steagul trebuie purtat în mână, peste umăr sau în jurul gâtului.

 

Pentru a câştiga jocul:

Capturați steagul echipei adverse și aduceți-l la baza echipei voastre.

 

Tactici:

 

 

11Hunger
Games

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Hunger Games!

black jack

Echipe: 2 echipe egale numeric;

2 baze cu steag.

Jucătorii au dreptul la 21 de bile cu vopsea.

Limita de timp sugerată: 30 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

Jucătorii nu au voie să-și împrumute bilele cu vopsea.

Când un jucător și-a terminat muniția, el este eliminat din joc.

Toți jucătorii trebuie să înceapă jocul de la baza steagului sau din punctul de pornire desemnat și nici un jucător nu părăsește zona doar după ce jocul a început.

Jucătorii care sunt loviți sunt eliminați.

Dacă un jucător este eliminat în timp ce poartă steagul, el trebuie să-l arunce în locul în care a fost lovit sau să-l agațe de cel mai apropiat obiect, dar nu de alt jucător.

Jucătorii care au fost eliminați, nu au voie să indice localizarea mebrilor echipei adverse prin cuvinte, gesturi sau alte intenții.

Când un jucător poartă steagul, el trebuie să fie vizibil tot timpul și steagul trebuie purtat în mână, peste umăr sau în jurul gâtului.

 

Pentru a câştiga jocul:

Capturați steagul echipei adverse și aduceți-l la baza echipei voastre.

 

Tactici:

 

 

12Pilot la
Pământ

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Pilot la pământ!

black jack

Echipe: 2 echipe egale numeric;

2 baze cu steag.

Jucătorii au dreptul la 21 de bile cu vopsea.

Limita de timp sugerată: 30 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

Jucătorii nu au voie să-și împrumute bilele cu vopsea.

Când un jucător și-a terminat muniția, el este eliminat din joc.

Toți jucătorii trebuie să înceapă jocul de la baza steagului sau din punctul de pornire desemnat și nici un jucător nu părăsește zona doar după ce jocul a început.

Jucătorii care sunt loviți sunt eliminați.

Dacă un jucător este eliminat în timp ce poartă steagul, el trebuie să-l arunce în locul în care a fost lovit sau să-l agațe de cel mai apropiat obiect, dar nu de alt jucător.

Jucătorii care au fost eliminați, nu au voie să indice localizarea mebrilor echipei adverse prin cuvinte, gesturi sau alte intenții.

Când un jucător poartă steagul, el trebuie să fie vizibil tot timpul și steagul trebuie purtat în mână, peste umăr sau în jurul gâtului.

 

Pentru a câştiga jocul:

Capturați steagul echipei adverse și aduceți-l la baza echipei voastre.

 

Tactici:

 

 

13Scenariu
Camaradul

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Camaradul!

https://www.sdgpaintball.ro/app/uploads/2018/10/paintball-wingman-920x500.jpeg

Echipe: 2 echipe egale numeric;

Fiecare jucător are câte un camarad.

Limita de timp: poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

1. Camaradul împreună cu jucătorul nu au voie să se despartă pe teren.

2. Când camaradul e țintit, atât jucătorul cât și camaradul ies afară.

3. Dacă echipele sunt impare la număr, jucătorii pot fi grupați câte 3 sau un jucător va juca singur.

Alte idei de joc: dacă sunt echipe de cupluri, se împart în 2 echipe 2 câte 2. Dacă fata e țintită, cuplul iese afară, iar dacă baiatul e țintit, fata poate continua jocul.

 

14Războaiele
Buncărului

SDG Paintball reprezintă cel mai tare club de paintball din zonă pentru că aici ai parte de o experiență de neuitat și îți garantăm că vei reveni. Scenarii paintball interesante! Vezi scenariul Războaiele Buncărului

https://www.sdgpaintball.ro/app/uploads/2018/08/razboaiele-buncarului-920x500.jpg

Echipe: 2 echipe egale numeric;

Două fortărețe opuse sunt în aceeași zonă de tragere.

Resurse disponibile limitate.

Limita de timp sugerată: 45 de minute. Limita poate fi schimbată în funcţie de mărimea terenului de joc, acoperire sau numărul de jucători.

Reguli:

1. Fiecare jucător are dreptul la un singur coș cu bile cu vopsea. Fără saci suplimentari pe teren.
2. Vopseaua se poate împărți între jucători și cea căzută, poate fi reutilizată și e la discreție pentru jucător.
3. Un jucător e eliminat atunci când are o defecțiune la armă, sau nu mai are vopsea sau e țintit.
4. Terenul va avea o zona neutră de limită/graniță pe care nici o echipă nu are voie să o depășească. Granița va fi trasată pe mijlocul terenului.

5. Echipa care rezistă cel mai mult câștigă.